Vedeliksoojendid

Autotermi autonoomsed diisel- või bensiiniküttel töötavad vedeliksoojendid on hõlpsalt ja mugavalt paigaldatavad Teie masinale. Tavaliselt ühendatakse soojendi Teie masina veesärgiga, paatide ja matkauatode puhul ka keskküttesüsteemiga

Vedelikkütteseade on varustatud välise värske õhu pealevooluga, mis juhitakse läbi õhusisselasketoru otse põlemiskambrisse. Sissetulev õhk segatakse küttega, mida varustatakse kütuse doseerpumbaga ja õhu-kütuse segu segatakse otse põlemiskambris. Küttesegu süüdatakse seejärel süüteküünlaga, mille tulemusena käivitub põlemisprotsess ja soojendatakse ülesse soojusvaheti. Tsirkulatsioonipumba abil tsirkuleeritakse jahutusvedelikku, vett või mõnda muud jahutussärgi jahutamiseks ette nähtud vedelikku, mis juhitakse läbi soojusvaheti, mille tulemusena vedelik soojeneb ja seeläbi ka mootoriplokk

Need kütteseadmed on ideaalsed tooted, spetsiaalselt disainitud eelsoojendama sõidukite mootoriplokke ja sõitjateruumi, mille tulemusena ei toimu masina külmkäivitusi ning külmal ajal varustatkse sõitjate salongi mõnusa sooja õhuga. Samuti on vedeliksoojendid kasutatavad keskküttesüsteemides koos radiaatorite ja boileritega, mida tihtipeale võib leida matkaautode või paatide/jahtide varustusest.

Kõik soojendid on varustatud integreeritud tõrkekindlate ohutussüsteemide ja anduritega. Isediagnoosiv süsteem lülitab rikke korral (näitkeks aku tühjenemisel, ülekuumenemisel, madala kütusetaseme korral, ventilaatori või mõne muu komponendi rikke korral, leegi kustumisel jne.) automaatselt soojendi kohe välja ja seetõttu on tegemist täiesti ohutu tootega

Kõik Autotermi vedeliksoojendid on varustatud harjavabade induktsioonmootoritega, mis tagavad madala mürataseme, aga samas ka pika eluea Teie seadmele. Samuti võimekuse opereerida väga ekstreemsetes tingimustes ja madalatel temperatuuridel -45°C/-49°F.

Autotermi vedelikoojendid on juhitavad läbi mitmete juhtseadmete (näiteks digitaaltaimer PU-27 OLED). Samuti distantsjuhtimisega IOS või Android süsteemidel jooksvatel nutitelefonidel läbi äppi (GSM kontroller tuleb juurde osta eraldi)

AUTOTERM Flow 14D

  • Töötab diiselküttel
  • Maksimaalne küttevõimsus 12V ja 24V mudelitel on 14.5 kW
  • Loodud eelsoojendama sõiduki mootorit või vedeliksoojendussüsteemi
  • Eelsoojendab sõitjateruumi ilma mootorit käivitamata ja eelsoojendab ka mootori vältides niimoodi mootori külmstarte ja enneaegset kulumist, pikendades seeläbi mootori eluiga
  • Ekstreemselt külmades ilmastikutingimustes, aitab automaatselt mootoril saavutada ja hoida õiget töötemperatuuri, juhul kui mootor ise selleni jõuda ei suuda.
  • Töökindlus madalatel välistemperatuuridel (kuni -45°C/-49°F)
  • Madal kütusekulu (max 1.2 l/h)
  • Opereeritav nii juhtpaneeliga kui ka üle nutitelefoni lisades GSM modemi
  • Sobilik veokitele, autoelamutele, paatidele vedeliksoojendussüsteemiga kuni 70 liitrit
Lisainformatsioon

AUTOTERM 30SP-24

AINULT ERITELLIMUSEL!

  • Töötab diiselküttega
  • Maksimaalne küttevõimsus on 30 kW – saadaval ainult 24V mudel
  • Loodud soojendamaks sõiduki mootoriplokki või/ja jahutussärki
  • Võib soojendada sõitjateruumi seisva mootoriga kui ka mootoriploki vältides mootori külmstarti, pikendades sellega oluliselt mootori eluiga
  • Ekstreemsetes ilmastikutingimustes aitab mootoril saavutada ja hoida töötemperatuuri
  • Töökindel ka väga madalatel temperatuuridel (kuni ja alla -45°C/-49°F)
  • Võib töötada väga lihtsa SISSE/VÄLJA lülitiga
  • Sobilik raskeveokitele, bussidele, väikeveokitele, veesõidukitele minimaalselt 20L jahutussüsteemi mahuga jne. NB! KÜTTESEADET VÕIVAD PAIGALDADA ÜKSNES AUTOTERMI SERTIFITSEERITUD TEENINDUSED!
Lisainformatsioon

AUTOTERM Flow 5D/5B

  • Diidel- (12/24V) või bensiinisoojendi (12V)
  • Maksimaalne küttevõimsus 5 kW 12V ja 24V mudelitel
  • Loodud eelsoojendama; soojendama sõiduki mootorit või vedeliksoojendussüsteemi
  • Eelsoojendab sõitjateruumi ilma mootorit käivitamata ja eelsoojendab ka mootori vältides niimoodi mootori külmstarte ja enneaegset kulumist, pikendades seeläbi mootori eluiga
  • Ekstreemselt külmades ilmastikutingimustes, aitab automaatselt mootoril saavutada ja hoida õiget töötemperatuuri, juhul kui mootor ise selleni jõuda ei suuda.
  • Töökindlus madalatel välistemperatuuridel (kuni -45°C/-49°F)
  • Madal kütusekulu (max 0.6 l/h -diisel ja 0.7 l/h - bensiin)
  • Opereeritav nii juhtpaneeliga kui ka üle nutitelefoni lisades GSM modemi
  • Kompaktne suurus
  • Sobilik sõidukitele mootori jahutussärgiga mahuga kuni 4 liitrit, autoelamutele, paatidele vedeliksoojendussüteemiga kuni 30 liitrit
Lisainformatsioon